دوربین مدار بسته صنعتی

دوربین مدار بسته صنعتی

دوربین مدار بسته صنعتی یکی از انواع دوربین مدار بسته می‌باشد. این دوربین ها به دلیل شکل ظاهری مستطیلی خود به دوربین‌های باکس نیز در بازار شناخته شده اند. بدنه بیشتر دوربین‌های مدار بسته از پلاستیک تولید شده‌اند.

دوربین مدار بسته صنعتی به صورت آنالوگ و آی پی در بازار موجود می باشند. برای آشنایی با انواع دوربین مدار بسته صنعتی می‌توانید در دوره آموزش تخصصی نصب دوربین مداربسته شرکت نمایید .

 

کاربرد دوربین مدار بسته صنعتی

دوربین‌های مداربسته دارای لنزهایی می‌باشند که باعث شده‌اند در اماکنی که نیاز به کیفیت تصویر بالا و زاویه دید بسته باشد، مورد استفاده قرار بگیرند. این دوربین‌ها به دلیل ضد آب نبودن در زمانی که در مکان‌هایی که فاقد سقف باشند می‌باید در کاور قرار بگیرند.

همچنین زمان خرید دوربین های مدار بسته صنعتی می بایست پایه و لنز بر اساس نیاز مشتری جداگانه تهیه گردد زیرا دوربین‌های مدار بسته صنعتی به دلیل کاربرد‌های تخصصی آن به صورتی در بازار عرضه می‌شود که فاقد پایه و لنز می‌باشند.

 

دید در شب دوربین مدار بسته صنعتی

معمولا دوربین‌های مدار بسته صنعتی از تکنولوژی دید در شب استفاده نمی‌کنند. آن هم به این دلیل است که این دوربین‌ها در محل‌هایی که نور آن ها کم است تصویر را با کیفیت مطلوب به نمایش می گذارند. اما زمانی که می خواهید از این دوربین‌ها در مکان‌هایی که فاقد نور باشند استفاده کنید و نیاز به تصویر دارید می بایست از پروژکتور مادون قرمز نیز استفاده نمایید.

 

زاویه دید دوربین مدار بسته صنعتی

یکی از ویژگی‌های دوربین مدار بسته این است که می‌توانند لنزهایی با کاربردهای مختلف را ساپورت و پشتیبانی کنند. به همین دلیل زمانی که نیاز به زاویه دید کمتر از 25 درجه باشد از دوربین‌های مدار بسته صنعتی استفاده می‌نماییم.

 

مزایای دوربین مدار بسته صنعتی چیست؟

  • ارائه تصاویر با کیفیت بالا
  • قابلیت نظارت شبانه روزی
  • زوم اپتیکال و دیجیتال
  • قابلیت دسترسی از راه دور
  • دوربین های مدار بسته بی سیم
  • نور مادون قرمز برای دید در شب
  • دوربین‌های مدار بسته ضد آب

 

انواع دوربین مدار بسته صنعتی

دوربین‌های مدار بسته صنعتی را می‌توان به سه دسته زیر تقسیم کرد و آن‌ها را از بازار خریداری کرد

1) دوربین های مدار بسته صنعتی آنالوگ

2) دوربین های مدار بسته صنعتی تحت شبکه

3) دوربین های مدار بسته صنعتی دیجیتال

 

 

 

 

 

  • اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *